دیانادیانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دیانا

تولد سه سالگی عشم دیانا جون

1392/11/12 10:15
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. خدا را شکر تولد دیانا به خوبی و خوشی برگزار شد البته بماند که من و باباش خیلی خسته شدیم اما خب لذت بخش بود چون با جون و دل برا دخترمون این تولد را براش گرفتیم . یه تولد انگری بردی. خلاصه از سه هفته پیش من و بابایی مشغول آماده کردن یه تولد انگری بردی بودیم . کلی انگری برد درست کردیم و برا تزییناتش استفاده کردیم . برای بچه هایی که قرار بود بیاند تو جشن کلاه بوقی انگری بردی درست کردیم که البته بیشتر زحمتا را بابایی کشید و ریزه کاری ها و دقتش خیلی عالیه.( در ضمن هیچکدوم از مهمونا باور نمیکردند که ما کلاها را خودمون درست کردیم همشون فکر میکردند آماده خریدیم)و بسته های اسمارتیز درست کردیم و روش انگریبردای کوچولو زدیم و مهمونا که میخواستند برند برا هر کدومشون یه بسته دادیم. و یه کیک انگری برد خوشکل براش سفارش دادیم که همه دوسش داشتند. و مثل سالای قبل که شام را از بیرون میخریدیم امسال خودم دست به کار شدم و برا تقریبا ٣٠نفر چلو مرغ درست کردم که البته برنجشا با همکاری عمه دیانا درست کردیم و جاتون خالی خیلی خوشمزه شده بود. زله هم با بابایی با هم درست کردیم و سالادشم که با خاله آیدا و خاله مارال و زن دایی با هم درست کردیم که البته متاسفانه از اینا عکس ندارم چون واقعا سرم شلوغ بود و به عکس گرفتن نرسیدم. در کل مهمونی خوبی بود. امیدوارم دخترم خوشش اومده باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیانا می باشد